יום ראשון, 23 באוקטובר 2016

סיפורים מהברית

סיפור אמיתי  מאירוע ברית

באחד הימים הוזמנתי לצלם אירוע ברית, באזור ראשון לציון,לא אנקוב בשם האולם
טוב,הגעתי כמובן בזמן  לצלם את הברית, באולם, לא היו אורחים עדיין, והתחלתי לפרוס
את ציוד הצילום, שלי הכולל עמודי תאורה ומצלמות, והתכוננתי לאורחי הברית,
ולבעלי השמחה שיגיעו ואתחיל לצלם אותם,בינתיים ניגשתי לעשות צילומי מקום
באמת זמן קצר אחרי שהתחלתי את צילומי המקום באולם,התחילו לזרום אורחי הברית
וגם בעלי השמחה הגיעו לאולם הבריתות,וההתרגשות הייתה גדולה מאוד
זמן קבלת הפנים עבר חלף לו,והרב הגיע בכדי למהול את הרך התינוק
טקס הברית המסורתי התחיל לו, ואני מנסה לתפוס רגעים חשובים במהלך הברית
פתאום באמצע טקס הברית, עצר הרב המוהל את הטקס, ורגע לפני שהסכין ירדה
למהול את הרך הנולד הוציא הרב מכיסו את הסלולארי,וחיבר אותו למוט סלפי
והתחיל לצלם את עצמו ואת הסביבה בצילום וידאו תוך שהוא מדבר אל המצלמה
מסתובב ומסתובב,הייתי בשוק,מה אתה עושה אני אומר לו? שיווק...הוא עונה לי תוך כדי
שהוא ממשיך לצלם. טוב עכשיו הבנתי מה כוחו של רצון השיווק.


בעלי מקצוע הפסיקו לצלם את עצמכם בזמן שאתם נותנים שירות ללקוח

בזמן האחרון יוצא לי לראות בעלי מקצועי שונים, מעצבים, מפיקים, מפעילים, צלמים,
שמצלמים את עצמם בסמארטפון בזמן שהם מפעילים אירוע, זאת בכדי להשתמש 
בצילום לשיווק וקידום עצמם בעזרת הסרטון או התמונה שצולמו במהלך נתינת השירות
אחד הדברים היותר דוחים שנתקלתי בהם אצל בעלי מקצועי שתאוות השיווק והפירסום
חצו אצלם את גבול הטעם הטוב,חברים וקולגות, אנא הפסיקו עם זה, זה לא מכובד
זה לא מכבד אתכם ולא מכבד את בעל האירוע שהזמין אתכם, אפשר לצלם ולקדם ולפרסם
אבל עשו זאת בהתחשבות, באיפוק ובטעם טוב,בצורה שקטה ובזמן הנכון, לעשות את זה תוך כדי ההפעלה,בזמן שבעלי האירוע מצפים מכם להתרכז באירוע שלהם, זה חוסר טעם משווע,הפגנת זילזול בבעלי האירוע,ומציג אתכם כתאוותני פירסום ושיווק המסוגלים לראות רק את טובת עצמם









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה